Shop Mobile More Submit  Join Login
Ciciek by hiena004 Ciciek by hiena004
:iconhiena004:

Ciciek by hiena004

late bday gift for ~smokini

[PL]kolejny fail gift, wybacz mi to u_u
mimo wszystko, mam nadzieje, że Ci sie spodoba ksbdkdjsg <3333 cićki są takie fajne XD

nje umjem kredek
niech ktoś mi zabroni rysować, bo to co ja robie to jest parodia D":
ma ktoś w ogóle jakieś porady co do rysowania kredkami, lub chociaż jakieś ciekawe tutoriale do pokazania? :"C jestem totalnie zielona, jeśli chodzi o kredki, ponieważ całe życie rysowałam ołówkami <"D

~~

[EN]next fail gift u_u
it's her breed XD they are so sweet <3

I can't draw with coloured pencil u_u
let somebody forbid me to draw, because it's a parody what I'm doing D:
does somebody have some advices or tutorials to show how to draw with coloured pencils? :"C I'm a beginner, because my whole life I've drawn only with pencils <"D

Ciciek (c) ~smokini
art (c) me *hiena004/~Raxertus
DON'T COPY!!!
Add a Comment:
 
:iconbladejet:
Bladejet Featured By Owner Jul 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
To z czasem samo przychodzi ;) ale u mnie w Favach jest dział Tutorial i akurat jest tam na początku jeden związany z kolorowaniem ;)
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jul 9, 2012
ou, spoko o: dzięki za info, lookne C:
Reply
:iconbladejet:
Bladejet Featured By Owner Jul 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
trochę to może Ci pomóc :3
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jul 12, 2012
ok <3
Reply
:iconoquovata:
oquovata Featured By Owner Jun 10, 2012
Kiedyś miałam pomysł na podobnego stworka. Ale mniej przytulaśnego. Ten tutaj jest niesamowity i równie niesamowicie narysowany. :3
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 10, 2012
aww x'3 może narysujesz jeszcze kiedy? :3
dziękować bardzo ^^"
Reply
:iconoquovata:
oquovata Featured By Owner Jun 10, 2012
Ano, możliwe. :3
Nie ma za co. ^^
Reply
:iconrivenpine:
RivenPine Featured By Owner Jun 9, 2012
jaki przytulaśny c:
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 10, 2012
dzięki ;V;
Reply
:iconrolnik-kun:
Rolnik-kun Featured By Owner Jun 9, 2012
Ja ostatnio bawię się kredkami akwarelowymi. Można nimi zrobić zarówno kreski jak i plamy koloru. Do dużych powierzchni polecam duet kredka akwarelowa + papier toaletowy. Tylko trzeba uważać by nie przesadzić z entuzjastycznym rozprowadzaniem wody bo można sobie wszystko rozmazać.

A ostatnio odkryłem, że kredki Bambino całkiem fajnie nadają się do robienia prostych teł.
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 10, 2012
uuu, rozumiem D: akurat mam też kredki akwarelowe, ale nie ruszam ich, bo są dla mnie tym większą czarną magią x'D

ooo : D ja ogólnie słyszałam, że te kredki są dobre
Reply
:iconrolnik-kun:
Rolnik-kun Featured By Owner Jun 14, 2012
Dla mnie też były zupełną czarną magią parę miesięcy temu, zaczynałem zabawę z nimi nie mając pojęcia jak je można stosować.
Szukałem sposobu, który pozwoli mi kolorować ilustracje robione tuszem. Wypróbowywałem różne metody kolorowania metodą prób i błędów i akurat akwarelowe mi podpasowały. Oczywiście pierwsze rysunki były całkowitą porażką, ale parę spektakularnych niewypałów jest czymś czego się nie da uniknąć. Skoro już masz to śmiało eksperymentuj. Może coś ci z tego wyjdzie.
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 14, 2012
aww, ok ^^" jak znajde czas to i na pewno z nimi sie postaram poeksperymentować o':
uch wiem, domyślam sie, że pierwsze prace to bydą porażki XD ale od czegoś trzeba zacząć haha
Reply
:icondragon-doomlord:
Dragon-DoomLord Featured By Owner Jun 7, 2012
Aw it isn't that bad, more like, it isn't bad at all.

If you saw the monstrosities I do with coloured pencils then you would know what bad pencil colouring is (one of the main reasons of why I colour on photoshop x3)
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 8, 2012
aww, thank you ^^"

oh, I'm sure it's not that bad XD"
but, to be honest, it's also one of the reasons why I prefer digital <"D I don't know how to shade with coloured pencils dgssgsgd
Reply
:iconkopytkowa:
Kopytkowa Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Niestety w rysowaniu kredkami nie jestem zbyt dobra :C.
Ale nie wiem czego marudzisz, to jest fajne :D
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
ja w ogóle nie wiem jak cieniować nimi u_u straszne jasne i rozmazane mi to wychodzi :'1
heh, dziękuje mimo wszystko ^^"
Reply
:iconkopytkowa:
Kopytkowa Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Bo kredki są jakieś posrane :D. Wolę digitale :3
Nmzc ^^
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
ja też, mimo wszystko, wole digital x'D lepiej sie w nim czuje
Reply
:iconkopytkowa:
Kopytkowa Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Dokładnie ^^. Digital jest o tyle fajny, że można sobie dostosować grubość pędzla, krycie itd, można robić warstwy i cofać jak coś nie wyjdzie. A mimo wszystko są osoby, dla którym digital jest trudniejszy, nie rozumiem xD.
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
mi sie w digitalu najbardziej podoba to, że każdy błąd można łatwo cofnąć i że prace zwykle wychodzą bardzo czyste <"D
to chyba bydzie od przyzwyczajenia zależeć x'D
Reply
:iconkopytkowa:
Kopytkowa Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
O tak, i mają takie żywe kolory, nie trzeba skanować i nie pojawiają się nagłe dziwne niedociągnięcia :D.
Możliwe, ale i tak bardzo mnie to dziwi :)
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
yup, często denerwowało mnie to, że skaner tak dużo zjadał x'D
zależy po prostu ^^ to tak jak pewno niektórzy sie tera bydą dziwić, jak kredki mogą być dla mnie czarną magią x'D
Reply
(1 Reply)
:icondark-sayona:
Dark-Sayona Featured By Owner Jun 7, 2012
OMAMOJAKIONJESTZAJEBISTYMOGĘGOUKRAŚĆ 8D?
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
aww, może Ci ~smokini jednego da, haha XD
Reply
:icondark-sayona:
Dark-Sayona Featured By Owner Jun 8, 2012
Pójdę wybłagać. Wgl Hienko mam taką propozycję malutką O.o...
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 8, 2012
spoko, haha XD oooo, jaką? o:
Reply
:icondark-sayona:
Dark-Sayona Featured By Owner Jun 9, 2012
:XD:.. noo bo ty mieszkasz w Rybniku, co nie? A, że zbliżają się wakacje...tak sobie myślałam... miałabyś troszkę wolnego czasu w lipcu?
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 9, 2012
ooo, chcesz sie spotkać, ależ jak najbardziej : D yup, w lipcu mam troche wolnego czasu :3
Reply
:icondark-sayona:
Dark-Sayona Featured By Owner Jun 14, 2012
No chcę chcę bo kurde to jest blisko no xD! Ale jak masz to bardzo świetnie się składa :3 tylko jeszcze nie wiem co i jak dokładnie o.o..
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 15, 2012
aww, no to fajnie XD to sie ustali :3 troche czasu jeszcze jest
Reply
(1 Reply)
:iconredrevolutionnaire:
redRevolutionnaire Featured By Owner Jun 7, 2012
To takie urokliwe że aż chcę to-to do domu. *_*
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
aww :"D cićki są fajne x'3
Reply
:icontabitha-sensei:
Tabitha-sensei Featured By Owner Jun 7, 2012  Student General Artist
Mogę zabrać tego stworka do domu? D: Jest taki uroczy! ;;w;;
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
aww, chyba Ci ~smokini jednego bydzie mogła dać, haha XD
Reply
:iconalienixung:
Alienixung Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
a wedlug mnie bardzo fajnie pokolorowane :) j maluje gorzej... nie mam plunnych ruchow i wszystko jest takie "kanciaste" ;/
nazwa boska xDD
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
nie umiem kredek >: są dla mnie czarną magią, w ogóle nie wiem jak nimi cieniować jsdbgjh
a tam D:
hehe, tak sie nazywa XD
Reply
:iconalienixung:
Alienixung Featured By Owner Jun 8, 2012  Hobbyist Traditional Artist
taaaa nie umiesz :P ja ci dam nie umiesz! :PPP
a kto te nazwe wymyslil? ;>
eh, ja mam problemy z photoshopem xD ale to przez myszke, ktora jest EMO >.<
w ogole nie umiem wypelniac, co najwyzej narysowac plaski szkic ...
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 8, 2012
ale naprawde u_u
no właścicielka XD
myszki to zuo u_u wiem jak to jest rysować myszką, bo zanim dostałam tablet to długi czas myszką rysowałam dsgdsdsg
Reply
:iconalienixung:
Alienixung Featured By Owner Jun 9, 2012  Hobbyist Traditional Artist
ja tam widze ze swietnie ci idzie :P
eh.. jak z reklamy Mamby: wszyscy maja tablet a ja nie! xDDDDD
zdarza sie ze nie puszczam przycisku na myszce ale i tak na rysunku widac jakbym puscila :( jakas malo kontaktowa jest >.>
tez bym chciala miec zwierzatko w takim stylu xD a co mi tam, narysuje sobie :P
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 10, 2012
czy ja wiem D:
ou, można sobie zakupić, jak bydą fundusze na to ^^"
fff rozumiem D": z moją był taki problem, że lubiła kursorem w najmniej oczekiwanych momentach uciekać w róg ekranu sdjkgdkj
Reply
:iconalienixung:
Alienixung Featured By Owner Jun 10, 2012  Hobbyist Traditional Artist
haha moja to samo xD jak rysowalam cos i tak mi uciekl kursor to taka kreeecha sie robila i nie dalo sie jej usunac ;/
niby taa ale skad te fundusze? ;)
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 10, 2012
yea, wkurzliwe to było zawsze <D
oj rozumiem u_u
Reply
(1 Reply)
:iconcameron9782:
Cameron9782 Featured By Owner Jun 7, 2012
fajny ciciek XDDDDDD
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
haha, dzia XD
Reply
:iconhigh-overseer:
HIGH-OVERSEER Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
hihihih jaki urocze C:
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
dziękuje x'3
Reply
:iconkrukwfilizance:
KrukWFilizance Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist General Artist
hahaha, mi się też skojarzyło z Pieszczochem z tp :D
ładnie kredkujesz, weź mi tu nie piernicz. Tylko ćwicz dalej. Całość wygląda sympatycznie. :)
Reply
:iconhiena004:
hiena004 Featured By Owner Jun 7, 2012
ojejku XD" a ja jakoś nie kojarze tej postaci <"D
kiedy to prawda ;AAA; nie wiem jak cieniować kredkami dssdg
ale dziękuje bardzo <3
Reply
:iconhienkaaaaaaa:
Hienkaaaaaaa Featured By Owner Jun 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Kojarzy mi się z pieszczochem z reklamy Neostrady XD
Co do kolorowania to żadnych tutoriali takich nie widziałam, trzeba by poszukać. Ale wcale nie wyszedł tak źle. fajnie ta jego sierść wygląda :D
Reply
Add a Comment:
 
×



Details

Submitted on
June 6, 2012
Image Size
1.2 MB
Resolution
1089×557
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
872
Favourites
96 (who?)
Comments
151
×